tirsdag den 3. marts 2009

Er billedet godt??











Ja, titlen i dag er jo det man kalder et godt spørgsmål; for hvornår er et billede godt? Det er jo meget afhængigt af hvem beskueren er, vedkommendes baggrund og øjeblikkelige sindstilstand. Det sidste betyder nok meget.




Nu er det jo ikke sådan, at jeg med de billeder jeg fremstiller ønsker at starte en eller anden dybsindig diskusion. Hvis det i kraft af sin kompossition og sine farver hviler i sig selv, er i balance og lader betragteren sidde med et lille smil og en fornemmelse af "det er sgu godt", ja så er jeg såmænd glad. Det er jo det jeg selv leder efter!




Jeg kan jo godt selv se, at der er forskel på de billeder jeg har bragt, de er ikke alle lige vellykkede. Og kald mig Mads om ikke der er mange meninger om den sag. Desværre kommer der ikke så mange tilkendegivelser, som jeg havde håbet.




Men til gengæld kommer der ovenfor fire billeder!




2 kommentarer:

  1. Jamen så får du da lige en kommentar fra mig :o)

    Synes det er fine billeder. Særlig kan jeg godt li det nederste - synes farverne er rigtig fine :o)

    Mange tak for kigget.

    Anja

    SvarSlet
  2. Hej Jønne-bønne

    Det tager sin tid og mange indlæg før der begyncder at komme kommentarer. Her er det synd, for dine billeder og betraghtninger er fine.

    Verner

    SvarSlet